Prikazivanje 7 rezultata

profil slika

Zvanična priča o Enco Book knjigama počinje 1994. godine kada sam registrovala firmu. Oduvek sam želela da ono čime ću se baviti u životu bude vezano za edukaciju dece i za rad sa decom uopšte. Završila sam Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, smer pedagogija – smer koji pruža bezbroj mogućnosti rada sa decom. Pošto su moja druga ljubav knjige i otkrivanje fantastičnog sveta mašte i znanja koje one pružaju, spojila sam te dve ljubavi – rad sa decom i knjige. Tako se rodila ideja da otvorim i sopstvenu izdavačku kuću i krenem u neistražen svet kreiranja i stvaranja edukativnih knjiga i slikovnica za decu.

Enco Book danas, posle više od 20 godina rada, roditelji i deca prepoznaju najviše po ediciji „Putovanje kroz znanje’’ koja je namenjena deci predškolskog uzrasta i nižih razreda osnovne škole. U toj ediciji je do sada izašlo više od 30 kviz knjiga o različitim temama. Suština kviz knjiga je da deci pruže zabavu i igru kroz koje se na interesantan način i uči. To je pravi put da se deca zainteresuju za razne teme i nauče osnovne činjenice o nekoj oblasti. Za kviz knjigu „Čarobno putovanje“ Enco Book je dobio prvu nagradu „Dositejevo pero“. To je nagrada za koju knjige biraju sama deca. Dobrom organizacijom biblioteka i bibliotekara žiri čine deca koja biraju knjige. To nam je potvrda da smo postigli najviši cilj – deca vole naše kviz knjige i zaista su im zanimljive. Svaka kviz knjiga je drugačijeg oblika i svaka ima svoju kutiju za čuvanje. Kod nekih se dolazi do rešenja greb – greb tehnikom, kod nekih su rešenja na drugoj strani, negde se do rešenja dolazi kroz rupice – za one mlađe koji ne umeju da čitaju. Ono što je svim kviz knjigama zajedničko je da su uvek interaktivne, edukativne, istraživačke, drugačije, kreativne i kvalitetno odštampane.

Povratne informacije koje dobijamo od roditelja putem društvenih mreža, druženjem na sajmovima ili svakodnevnim e-mail porukama, zaista su nam podsticaj i znak da smo na pravom putu. Roditelji naše knjige koriste da bi zajedno provodili vreme sa svojom decom na kreativan način.

Na primer, naše knjige koriste dok putuju na godišnji odmor, dok čekaju red kod lekara, kroz razna druženja i takmičenja na proslavama rođendana i slično. Zajedno rešavaju kviziće i pričaju sa decom o tačnim odgovorima.Time im pomažemo da sa decom razgovaraju o raznim temama ili jednostavno proveravaju znanje svog deteta. Takođe, Enco Book je napravio i tri kviz aplikacije koje mogu besplatno da se skinu na Google Play prodavnici.

Posebno sam ponosna na nagradu „Cvet uspeha“ ili „Žena zmaj“, koju dodeljuje Udruženje poslovnih žena Srbije, u kategoriji Inovativnost. Divan je osećaj što su, među mnogo malih i velikih preduzetničkih priča, izabrali baš moju. Nagrade daju potvrdu da radite pravu stvar i da ste na pravom putu, kao i dodatno samopouzdanje da istrajemo u onome šta radimo.

Pronađi Maju Enis i Enco Book na: