Često postavljana pitanja

Da biste kupili proizvode u Maminoj prodavnici, ubacite željene proizvode u korpu. Popunite ponuđeni formular sa vašim mejlom, imenom, prezimenom, adresom i telefonom. Kada ubacite u korpu sve proizvode koje želite, kliknite na korpu i pratite linkove do kompletiranja porudžbine. Neophodno je da navedete adresu na koju želite da proizvodi budu isporučeni, kao i sve podatke koji su nam neophodni za uspešnu dostavu. Posle naručivanja, na vašu mejl adresu će stići potvrda porudžbine.

Svaka mama preduzetnica šalje svoj proizvod. Ako naručujete proizvode od dve ili više mama preduzetnica, imajte na umu da će ti proizvodi biti poslati kao više pošiljaka (od dve različite mame preduzetnica – dve posebne pošiljke, od tri mame preduzetnice – 3 zasebne pošiljke, itd.), a vi ćete platiti poštarinu za svaku pošiljku posebno.

Po prijemu Vaše porudžbine, poslaćemo Vam potvrdu porudžbine. Kada primite potvrdu, porudžbina je neopoziva.

Porudžbine se šalju kurirskom službom Postexpress. Primljenu robu kupac plaća kuriru pouzećem, po najpovoljnijoj tarifi Postexpressa, ukoliko se ne dogovorite lično drugačije sa mamom preduzetnicom koja vam šalje robu. Od primaoca se prilikom uručenja pošiljke naplaćuje otkupnina i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koji se vraća mami preduzetnici kao pošiljaocu pošiljke. Poštarina za prenos otkupnog iznosa se obračunava po Cenovniku usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja. Detaljne informacije o načinu isporuke i ceni pogledajte na sajtu Postexpressa. 

Kada primimo Vašu porudžbinu, obaveštavamo mamu preduzetnicu čiji ste proizvod poručili i ona robu šalje u najkraćem mogućem roku (2-3 radna dana).

Ukoliko Vam roba ne stigne u roku od 10 dana, molimo da nas kontaktirate na mejl info@maminaprodavnica.rs

Ukoliko ne budete kod kuće u trenutku isporuke, kurir će Vam ostaviti obaveštenje u poštanskom sandučetu i Vašu pošiljku ćete moći da preuzmete narednih 5 dana u najbližoj pošti. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema pri isporuci, molimo da nas o tome obavestite što je pre moguće.

Ukoliko je pošiljka oštećena u transportu, niste dužni da je preuzmete. Tada preduzetnica u potpunosti zamenjuje oštećene proizvode ili Vam vraća novac. Kada preuzmete pošiljku, time potvrđujete da ste primili ispravan i neoštećen proizvod. Zato Vas molimo da pošiljku proverite pre nego što je preuzmete. U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na sam proizvod ili želite da zamenite robu, kontaktirajte nas na info@maminaprodavnica.rs. Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne mogu se reklamirati.
Troškove zamene robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Prilikom zamene, robu obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom, neoštećenom pakovanju. U suprotnom, Vaš paket ne može biti primljen.